Poirytowany, nie wiedzieć czemu…

(2)mByć może się czepiam, ale…

Rano udałam się do jednego ze sklepów sportowych w Nysie, celem wymiany spodenek, które zakupiłam wczoraj
a w domu zauważyłam mały mankament.
W sklepie, obsługujący mnie pan A., najpierw robi zwrot gotówki i podsuwa mi do podpisu formularz, że otrzymałam kasę.

Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że formularz był in blanco…
Mówię, że nie mogę tego podpisać, bo nie ma żadnych informacji prócz podpisu pana A. Sprzedawca dość mocno poirytowany, zabrał dokument, by uzupełnić, przy czym skomentował „chciałem, żeby było szybciej”.  A ja, że mnie się nie spieszy.

Nie wiem ile trwało wypełnianie formularza, ale z pewnością nie dłużej niż 3 minuty.

Informacje o e_ra

Żyję trochę na tym Bożym świecie i coraz częściej krew mnie zalewa kiedy pomyślę o tej naszej szarej rzeczywistości... Czytam historie "pisane przez życie", troszkę pstrykam (wszystkie foty w tym blogu są mojego autorstwa), na telewizję raczej nie znajduję czasu, chociaż lubię "dobry" film (oparty na faktach, niektórzy dodają... autentycznych). Ostatnio szydełkuję..., zatracam się bez pamięci, by nie myśleć o realnym świecie pełnym hm... Kafkowskich Procesów i tym podobnych Kosmosów... Jestem wrażliwa (przewrażliwiona nawet "troszkę"), empatyczna, punktualna, uczciwa, szczera (co nie każdemu się podoba), chyba koleżeńska. Nie toleruję chamstwa, egoizmu, brutalności, wulgaryzmu, niepunktualności, toksycznych związków a miłość, uczciwość, szacunek, lojalność, przyjaźń to wartości, które mają dla mnie ogromne znaczenie. Jeśli mają Państwo jakieś uwagi i chcą się nimi podzielić, zapraszam do komentowania lub mailowania e_ra@onet.pl
Ten wpis został opublikowany w kategorii Jak nie wiadomo o co chodzi..., po polsku..., Przeczytaj zanim podpiszesz.. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

