Powrót na stare śmieci…

(...)

Na początku pragnę podzielić się wiadomością, że właśnie padł rekord wejść na mojego bloga. Od wczoraj było ich tyle,
ile przez cały (najpoczytniejszy) grudzień 2013r., co nie ukrywam bardzo mnie cieszy
i motywuje do dalszej pracy.

 

Więc startujemy.

Kończy się czerwiec a przede mną perspektywa wyjazdu…
Dokąd pojadę, czy podopieczna nie okaże się kolejną specyficzną panią B., czy podołam?
A może tym razem trafię na fajnych ludzi i będzie „rodzinnie”…
Z zadumy wyrywa mnie telefon. W sierpniu zeszłego roku złożyłam dokumenty aplikacyjne w firmie, w której przed laty pracowałam, i z takich czy innych względów po urlopie wychowawczym nie mogłam wrócić…
Szukają. Konsternacja, bo umowę z P. mam do końca lipca a tutaj chciałabym bardzo. Informuję kadrową, że załatwię sprawę z firmą, gdzie jestem na Umowę zlecenie
i oddzwonię. Sprawy dzieją się błyskawicznie, bo jakby co to jutro lekarz, szkolenie,
odbiór odzieży ochronnej i takie tam.
Wszystko poszło pomyślnie i jestem gotowa wrócić na stare śmieci, na chwilę, bo na chwilę, ale zawsze coś. Poza tym robota na produkcji, co kocham i czasami zastanawiam się czy to nie jest aby jakieś skrzywienie psychiczne, ale o tym „na dniach”…

Osoby odwiedzające mojego bloga, zachęcam również do pozostawienia po sobie śladu
w postaci komentarza, opinii, itp.

Informacje o e_ra

Żyję trochę na tym Bożym świecie i coraz częściej krew mnie zalewa kiedy pomyślę o tej naszej szarej rzeczywistości... Czytam historie "pisane przez życie", troszkę pstrykam (wszystkie foty w tym blogu są mojego autorstwa), na telewizję raczej nie znajduję czasu, chociaż lubię "dobry" film (oparty na faktach, niektórzy dodają... autentycznych). Ostatnio szydełkuję..., zatracam się bez pamięci, by nie myśleć o realnym świecie pełnym hm... Kafkowskich Procesów i tym podobnych Kosmosów... Jestem wrażliwa (przewrażliwiona nawet "troszkę"), empatyczna, punktualna, uczciwa, szczera (co nie każdemu się podoba), chyba koleżeńska. Nie toleruję chamstwa, egoizmu, brutalności, wulgaryzmu, niepunktualności, toksycznych związków a miłość, uczciwość, szacunek, lojalność, przyjaźń to wartości, które mają dla mnie ogromne znaczenie. Jeśli mają Państwo jakieś uwagi i chcą się nimi podzielić, zapraszam do komentowania lub mailowania e_ra@onet.pl
Ten wpis został opublikowany w kategorii Aby do emerytury..., Praca. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

