Wścibstwo przez duże wu.

DSCN3036-1
Drodzy Państwo, po powrocie z saksów dość często spotykam się z pytaniem
„Ile mam tam na rękę”! Kiedy jednej pani odpowiedziałam, że najniższą krajową
i podałam stawkę godzinową (brutto),
pani poprosiła, żeby jej powiedzieć ile mam „na miesiąc, na rękę” bo „przecież nie będzie liczyła”!

 

Ludzie, litości! Czy naprawdę Wam nie wstyd i czy komuś od tych informacji przybędzie?

Zauważyłam też, że dla większości nie liczy się to, że ja jestem tam, rodzina tu
(z takich czy innych powodów), że mojemu studiującemu dziecku nie należy się
(w naszym kraju) zasiłek rodzinny, gdyż „nie ma stwierdzonego stopnia niepełnosprawności”, że momentalnie z chwilą wyjazdu dzieci tracą zasiłek alimentacyjny, żeby się czasem człowiekowi we łbie nie przewróciło!! Widzą tylko, że zarobek większy!
Czy naprawdę macie tak zawężone horyzonty, że liczy się tylko to ile kto skąd przywozi?
Na miłość boską! Spakujcie walizy i s’il vous plaît ! Granice mamy pootwierane, więc proszę zakasać rękawy i w drogę! Nie będziecie musieli liczyć czyjegoś „majątku”, a i będziecie mogli na własnej skórze odczuć koszty (również emocjonalne) takich wyjazdów,
a te są bardzo bolesne!

Informacje o e_ra

Żyję trochę na tym Bożym świecie i coraz częściej krew mnie zalewa kiedy pomyślę o tej naszej szarej rzeczywistości... Czytam historie "pisane przez życie", troszkę pstrykam (wszystkie foty w tym blogu są mojego autorstwa), na telewizję raczej nie znajduję czasu, chociaż lubię "dobry" film (oparty na faktach, niektórzy dodają... autentycznych). Ostatnio szydełkuję..., zatracam się bez pamięci, by nie myśleć o realnym świecie pełnym hm... Kafkowskich Procesów i tym podobnych Kosmosów... Jestem wrażliwa (przewrażliwiona nawet "troszkę"), empatyczna, punktualna, uczciwa, szczera (co nie każdemu się podoba), chyba koleżeńska. Nie toleruję chamstwa, egoizmu, brutalności, wulgaryzmu, niepunktualności, toksycznych związków a miłość, uczciwość, szacunek, lojalność, przyjaźń to wartości, które mają dla mnie ogromne znaczenie. Jeśli mają Państwo jakieś uwagi i chcą się nimi podzielić, zapraszam do komentowania lub mailowania e_ra@onet.pl
Ten wpis został opublikowany w kategorii Wkrótce.... Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

3 odpowiedzi na „Wścibstwo przez duże wu.

  1. Anonim pisze:

    Edytko jesteś super,pięknie się Ciebie czyta,prawdziwa do bólu,pozdrawiam Izabela T.

Skomentuj

