W szponach nałogu…

Od wielu, wielu lat bezskutecznie rzucałam palenie, zawsze wtedy, kiedy skutki były najbardziej dokuczliwe i dawały się mocno we znaki. Wspomagałam się „płytkami”          i dawałam radę, bezboleśnie rzucić na miesiąc, dwa, „na chwilę”, zwykle do czasu, kiedy troszkę dochodziłam do siebie i kaszel przestawał mnie dusić. Wracałam do nałogu, bo uważałam,  że fajnie zakurzyć sobie do kawusi, że „myślenie lubi dym”, że palę, bo lubię…
Kilka lat temu wpadła mi w ręce książka a w zasadzie poradnik „Jak skutecznie rzucić palenie”. Poczytałam jak zareklamowano książeczkę i odłożyłam ją na półkę, gdyż w cuda raczej nie wierzę. Po kilku latach, za namową koleżanki (ona też rzuciła po lekturze), przeczytałam książkę  i mój punkt widzenia znacznie się zmienił.
20 kwietnia stuknął mi roczek bez dymka i nie zamierzam do tego wracać.
Już nie zazdroszczę palaczom, bo to moja kawa ma lepszy smak.

Informacje o e_ra

Żyję trochę na tym Bożym świecie i coraz częściej krew mnie zalewa kiedy pomyślę o tej naszej szarej rzeczywistości... Czytam historie "pisane przez życie", troszkę pstrykam (wszystkie foty w tym blogu są mojego autorstwa), na telewizję raczej nie znajduję czasu, chociaż lubię "dobry" film (oparty na faktach, niektórzy dodają... autentycznych). Ostatnio szydełkuję..., zatracam się bez pamięci, by nie myśleć o realnym świecie pełnym hm... Kafkowskich Procesów i tym podobnych Kosmosów... Jestem wrażliwa (przewrażliwiona nawet "troszkę"), empatyczna, punktualna, uczciwa, szczera (co nie każdemu się podoba), chyba koleżeńska. Nie toleruję chamstwa, egoizmu, brutalności, wulgaryzmu, niepunktualności, toksycznych związków a miłość, uczciwość, szacunek, lojalność, przyjaźń to wartości, które mają dla mnie ogromne znaczenie. Jeśli mają Państwo jakieś uwagi i chcą się nimi podzielić, zapraszam do komentowania lub mailowania e_ra@onet.pl
Ten wpis został opublikowany w kategorii Jak skutecznie rzucić palenie.... Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

