Zanim nas wyrolują…

Darmowo rejestruję się na „xxxxx.pl”, aktywuję konto, by obejrzeć interesujący mnie film i „wiele innych filmów bez limitów” i nauczona wcześniejszym doświadczeniem, na wszelki wypadek, zaglądam do regulaminu i przeczucie mnie nie myli;

w zasadach korzystania z serwisu, z punktu siódmego dowiaduję się, że „Koszt jednej wiadomości tekstowej wysłanej pod numer 92XXX to trzydzieści złotych siedemdziesiąt pięć groszy (30,75) brutto, zaś dla numeru 91XXX koszt wiadomości wynosi dwadzieścia trzy złote i trzydzieści siedem groszy (23,37) brutto”. Już raz aktywowałam konto w podobnym serwisie i nawet po uiszczeniu opłaty nie udało mi się obejrzeć żadnego filmu; ba, nie udało mi się nawet zalogować.
Dobrze jest przynajmniej rzucić okiem zanim cokolwiek zaakceptujemy, bo kiedy już zajrzałam w ten regulamin podczas pierwszej rejestracji i aktywacji konta, kwoty, którymi zostanie obciążone nasze konto były bardzo widoczne, i gdybym tam zajrzała zanim wysłałam sms na nr XXX XXX , to przynajmniej wybrałabym drugi nr, który zwykle jest tańszy…
Pozdrawiam serdecznie i polecam kino 🙂

Informacje o e_ra

Żyję trochę na tym Bożym świecie i coraz częściej krew mnie zalewa kiedy pomyślę o tej naszej szarej rzeczywistości... Czytam historie "pisane przez życie", troszkę pstrykam (wszystkie foty w tym blogu są mojego autorstwa), na telewizję raczej nie znajduję czasu, chociaż lubię "dobry" film (oparty na faktach, niektórzy dodają... autentycznych). Ostatnio szydełkuję..., zatracam się bez pamięci, by nie myśleć o realnym świecie pełnym hm... Kafkowskich Procesów i tym podobnych Kosmosów... Jestem wrażliwa (przewrażliwiona nawet "troszkę"), empatyczna, punktualna, uczciwa, szczera (co nie każdemu się podoba), chyba koleżeńska. Nie toleruję chamstwa, egoizmu, brutalności, wulgaryzmu, niepunktualności, toksycznych związków a miłość, uczciwość, szacunek, lojalność, przyjaźń to wartości, które mają dla mnie ogromne znaczenie. Jeśli mają Państwo jakieś uwagi i chcą się nimi podzielić, zapraszam do komentowania lub mailowania e_ra@onet.pl
Ten wpis został opublikowany w kategorii Regulamin.pl. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „Zanim nas wyrolują…

  1. sk pisze:

    A mamuśka Cię nie uczyła żeby niekupować kota w worku

Skomentuj

