Český film

Kupiłam nieruchomość wraz z telefonem i jego numerem i w tym numerze pies był pogrzebany… Rachunki będące własnością poprzedniego lokatora były otwierane i systematycznie płacone, acz nie przez adresata (na długo przed kupnem przeze mnie nieruchomości). Po ponad półtora roku postanowiłam przepisać numer na siebie…
Zadzwoniłam na BOA i okazało się, że tutaj nic nie załatwię. Zapytałam konsultantkę kogo będą ścigać kiedy rachunki przestaną być płacone i usłyszałam, że mnie („bo tam mieszkam”). Wyprowadziłam panią z błędu, gdyż ja tam nie mieszkam i usłyszałam, że w takim razie właściciela numeru. Ale właściciel numeru udokumentuje, że nie mieszka tam od półtora roku. Do dzisiaj nie potrafię odpowiedzieć sobie na nurtujące mnie pytania.
Wzięłam oryginał aktu własności, kserokopię tegoż aktu dla TP SA i wyruszyłam do punktu, gdzie wydawało mi się, załatwię wszystko od ręki, ale… usłyszałam od samego pana dyrektora (nie wierzyłam pracownicy niższego szczebla), że bez obecności poprzedniego właściciela NIE DA SIĘ tego zrobić…
A czy ja mogłam sobie nie życzyć, żeby w mojej nieruchomości poprzedni lokator miał swoją linię telefoniczną? Teoretycznie niby mogłam, ale co to kogo…
Sprawę udało się załatwić (sam pan dyrektor stanął na wysokości zadania, chociaż bardzo się czegoś obawiał), nie oszczędzono mi jednak nerwów i spacerów a cała procedura trwała około dwóch tygodni…

Informacje o e_ra

Żyję trochę na tym Bożym świecie i coraz częściej krew mnie zalewa kiedy pomyślę o tej naszej szarej rzeczywistości... Czytam historie "pisane przez życie", troszkę pstrykam (wszystkie foty w tym blogu są mojego autorstwa), na telewizję raczej nie znajduję czasu, chociaż lubię "dobry" film (oparty na faktach, niektórzy dodają... autentycznych). Ostatnio szydełkuję..., zatracam się bez pamięci, by nie myśleć o realnym świecie pełnym hm... Kafkowskich Procesów i tym podobnych Kosmosów... Jestem wrażliwa (przewrażliwiona nawet "troszkę"), empatyczna, punktualna, uczciwa, szczera (co nie każdemu się podoba), chyba koleżeńska. Nie toleruję chamstwa, egoizmu, brutalności, wulgaryzmu, niepunktualności, toksycznych związków a miłość, uczciwość, szacunek, lojalność, przyjaźń to wartości, które mają dla mnie ogromne znaczenie. Jeśli mają Państwo jakieś uwagi i chcą się nimi podzielić, zapraszam do komentowania lub mailowania e_ra@onet.pl
Ten wpis został opublikowany w kategorii Telefonia.... Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

